26 Ocak 2010 Salı

Çetin'den Genel Kurula çağrı


Pazartesi günü yapılması kararlaştırılan ancak yeterli çoğunluğun sağlanamaması sebebi ile Pazar gününe ertelenen Esnaf ve Sanatkarlar Odası seçimli genel kurul toplantısı bu sefer çoğunluk aranmaksızın yapılacak.
Pazartesi günü yapılması kararlaştırılan ancak yeterli çoğunluğun sağlanamaması sebebi ile Pazar gününe ertelenen Esnaf ve Sanatkarlar Odası seçimli genel kurul toplantısı bu sefer çoğunluk aranmaksızın yapılacak.

Oda Başkanı Mehmet Çetin salı günü üyeleri tek tek ziyaret ederek kongre tarihini ve saatini hatırlatıp, davette bulundu. Pazar günü gerçekleşecek olan Esnaf ve Sanatkarlar Odası Genel Kurulu ile ilgili olarak gerek basın yolu ile gerekse yapılan ziyaretlerde ortaya atılan iddialara son olarak ESO Başkanı Mehmet Çetin'den bir açıklama geldi.

Mehmet Çetin yazılı olarak yaptığı açıklamasında;
"Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi ile kendi odalarının seçimlerinin aynı tarihe denk getirilmeye çalışılması ve oy kullanacak üye listelerinde hileye başvurulduğu yönündeki iddialara cevap verdi.
Mehmet Çetin; "odamız genel kurulu ile ilgili olarak asılsız, iftiradan öte gitmeyen açıklamalarda bulunan sayın Nurhan Ünal, her ne kadar oda başkanlığına aday bana muhalefet olsa da, şu anda Esnaf ve Sanatkarlar Yönetim Kurulu Üyesidir. Odanın yönetim kurulu başkanı olarak yönetim kurulu üyeme basın yoluyla cevap vermenin yanlış olacağını bilmeme rağmen, sukut ikrardan gelir atasözünü de biliyorum? diyerek başladığı açıklamasında Nurhan Ünal'ı kendisine iftira etmekle suçladı.
Nurhan Ünal'ın kooperatif ve oda seçimlerinin aynı güne denk getirilmeye çalışıldığı yönündeki asılsız iddialarını, ?kendisi hem odamızda hem de kooperatif de yönetim kurulu üyesidir ve her iki genel kurul kararının altında imzası vardır? sözleriyle cevaplandırdı.
Seçime hile karıştırılmak istendiği ve kaydı olmayan kişilere oy kullandırılmaya çalışıldığı yönündeki iddialara ise; ?oda üye kayıtları ve üye silme işlemlerini 11 senedir yönetim kurulu üyem olmana rağmen bilmiyorsan diyecek sözüm yok ama bilip de üye kaydı yapıldı şeklinde açıklama yapıyorsan iftiradan başka bir şey değildir? diye yanıtladı.
ESO Başkanı Mehmet Çetin açıklamasının son kısmında; ?genel kurulun ilçemize, esnaf ve sanatkarlarımıza hayırlı olmasını diliyorum. Bu bir hizmet yarışıdır. Gereksiz yere asılsız iftiraya varan söylemlerle genel kurulun ortamını germenin yanlış olduğu düşüncesindeyim. Değerlendirmeyi esnaflarımızın ve kamuoyunun takdirine bırakıyorum" dedi.

21 Ocak 2010
Alıntı: Şereflikoçhisar Çengel Gazetesi

Bookmark and Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder